Close

Future Heroes komandu īstenotie projekti

  • projekta “Tiec Dzirdēts” mērķis ir veicināt sabiedrības izpratni par cilvēku, kam ir dzirdes traucējumi, ikdienu, komunikāciju un problēmām. Lai šo mērķi sasniegtu, projekta komanda piedāvā pašu izveidotu galda spēli un informatīvu kursu visiem interesentiem, uzsvaru liekot uz darba devējiem.
  • projekts “EKOtilts” ir izveidojis mājas lapu, kurā apvieno Latvijas mazos eko produktu ražotājus, lai sabiedrībā veicinātu paradumu lietot veselīgus, videi draudzīgus produktus, kā arī atbalstītu Latvijas zemniekus un uzņēmējus.
  • Projekts “Youth Anxiety” vēlas vērst uzmanību uz šobrīd aktuālu problēmu- sociālo trauksmi, ko izjūt ne tikai jaunieši, bet arī pieaugušie. Tiešsaistes darbnīcās jauniešiem ir iespēja tikties ar ekspertiem, kas dalās zināšanās par sociālās trauksmes mazināšanas veidiem un sniedz atbildes uz pusaudžu jautājumiem.
  • “Food Pick-up Point” projekta mērķis ir samazināt mājsaimniecībās neizlietotās pārtikas izmešanu ar “pārtikas pakomātu” jeb pārtikas apmaiņas ledusskapju palīdzību. Sadarbībā ar pārtikas pakomāta darbības nodrošinātājiem, projekta komanda koordinē ledusskapju uzstādīšanu dažādās Latvijas vietās.
  • “LYRIA.LV” ir projekts, kurā izveidota tiešsaistes platforma, lai atbalstītu meitenes pusaudžu periodā. Platformā var iegūt informācija par dažādām tēmam – karjeras izvēli, stila  un modes jautājumiem,  pašapziņas veidošanu un citām.
  • projekts “Zaļās brilles” veido podkāstus par zaļā dzīvesveida un vides jautājumiem, kuros kopā ar dažādu jomu speciālistiem pārrunā jomas aktualitātes, problēmas un piedāvā risinājumus vides un savas veselības uzlabošanai.
  • “Brauciens uz EKO” aktualizē CO2 piesārņojuma problēmu un kā risinājumu piedāvā izvēlēties pārvietošanos ar elektroauto. Projekta mājas lapa un sociālo mediju vietnes sniedz informāciju, speciālistu viedokļus par elektroauto un piedāvā divus testus, lai palīdzētu ikvienam izvēlēties sev piemērotāko elektrotransportlīdzekli.
  • projekta “Blossom Through” mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību sieviešu diskriminācijai darba vidē jeb tā saucamajiem “stikla griestiem”. Projekta Instagram konts apkopo pieredzes stāstus un ieteikumus no sievietēm, kas izveidojušas veiksmīgu karjeru un var iedvesmot jaunietes viņu karjeras izvēlē.
  • “3LJeans” projekts aicina domāt par vides ilgtspēju, vēršot uzmanību uz pasaulē populārāko apģērba veidu – džinsiem. Projektā tiek piedāvātas idejas džinsu atkārtotai izmantošanai un pārstrādei citos izstrādājumos.
  • projekts“Pastkartes no Marsa” piedāvā virtuālu vidi, kurā pusaudži var justies droši, savstarpēji komunicēt un saņemt padomus no vienaudžiem, kā arī rīko darbnīcas, kurā tiekas ar sabiedrībā pazīstamiem, dažādu jomu speciālistiem un diskutē par aktuāliem jautājumiem.